Terms and conditions

Terms of Service

1. Booking

a ) Jede Buchung wird schriftlich / by e-mail or by telephone, unless 24 Std. vorlieg before traveling with us.

b )When booking < 8 Std. before, the telephone confirmation is binding.

c )Mediator (Travel agency) do not guarantee.

d )For all participants mentioned when booking the reservation is binding.

2. Cancellation

Der Auftraggeber kann bis 24h vor Reiseantritt kostenlos stornieren, danach fallen 100 % des Fahrpreises als Stornierungskosten an.

3. Fare

a ) Der Fahrpreis ist, Unless otherwise agreed, sofort Bar oder mit Kreditkarte zu entrichten.

b) Der Fahrpreis beinhaltet die Personenbeförderung mit normalem Gepäck (1 Packstück pro Fahrgast), bulky goods (Ski, Diving equipment, Fishing Rods, usw.) require our consent, after approval but are free, unless a trailer is required.

4. Return journey

a ) Die Fahrgäste werden am Meetingpoint am jeweiligen Gate des Terminals vom Fahrer abgeholt (Shield note). When 3/4 Hour after arrival (Time according to order confirmation) No driver should be released, needs by calling (0179-4674122) Consultation held. The meeting place after landing at the airport may be denied phone.

5. Wait

a) Die kostenlose Wartezeit ab Flughafen beträgt max. 60 Minutes (Check according to the order confirmation).

Die kostenlose Wartezeit ab Zuhause oder Büro beträgt max. 15 Minutes,

b) Es können Wartezeiten entstehen, when a flight delay or early reached the airport.

c ) Sollten bereits anschließende Aufträge anstehen, it will override it and then can not wait times within reason be excluded.

d ) Bei Terminänderung ohne Rücksprache mit uns hat der Fahrgast keinen Anspruch auf Beförderung, Reimbursement or reduction.

6. Failure

a )With disturbance in the normal course of force majeure (Weather, Traffic, Breakdown), There is no recourse against us. When a vehicle breaks down, we will try, the passenger transportation on our costs.

7. General

a ) Die Fahrgäste haben selbst für Zusatzversicherungen zu sorgen.

b )For legal claims for delays, which are beyond our control, We accept no liability. That means for the guest, us that the definition of the pick-up time is up. Suggested the visitor wishes for another pick-up time as we, the risk is transferred to the host. We transport our guests so, they 2 Arrive at the airport hours before departure.

8. Expenses

a )While crossing 1000 km or. 10 Hours 130,- € expense per day and the night / s charged.

9. Tour operators / Airlines

a ) Es gelten die jeweiligen AGB der Reiseveranstalter und Fluggesellschaften.